Retourneren & ruilen

Retourneren & ruilen

Als je via tuinmeubels.nl een bestelling plaatst kun je het ontvangen artikel binnen 14 dagen (na ontvangst) volledig kosteloos retourneren!

Heb je je bedacht of voldoet het artikel niet aan jouw verwachtingen? Dan staan onze medewerkers voor je klaar om ervoor te zorgen dat het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel binnen enkele dagen wordt terugbetaald.

Graag ontvangen wij het product onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking retour.
 

Mag ik mijn bestelling ruilen?

Het is niet mogelijk om jouw online bestelde product om te ruilen. Je kunt het ontvangen product kosteloos retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste product.
 

Mag ik mijn ontvangen pakket uitpakken en vervolgens nog retour sturen?

Je kunt jouw bestelde product retourneren mits het onbeschadigd en ongebruikt is. De originele verpakking moet nog intact zijn, natuurlijk kun je bij ontvangst het artikel uitpakken en beoordelen. Wij vragen je om dit zo netjes mogelijk te doen. Wanneer er na de retourzending blijkt dat het artikel onnodige uitpakschade heeft opgelopen, hebben wij het recht om de waardevermindering te verrekenen met het aankoopbedrag.
 

Op welke artikelen heb ik geen bedenktijd?

Artikelen die snel bederven of beperkt houdbaar zijn vallen niet binnen het retourbeleid, dit zijn artikelen zoals planten, bloemen en bomen.

Kom je er niet helemaal uit of heb je een andere vraag? Wij denken graag met je mee!

  • App ons via:            06 26469640

  • Bellen via:               013 455 0860

  • Mailen via:               [email protected]

 

Retour procedure

Retourneren via de post

Neem eerst contact op met de klanten service (per mail, telefonisch of via Whatsapp) geef aan dat je je zending retour wilt sturen en wij zullen je een mail sturen waarmee je zelf een retourlabel aan kunt maken, dit doe je als volgt:

  1. Klik op de retourlink in de ontvangen retourmail
  2. Geef reden van retournering op
  3. Download het retourlabel

Klik op de link om het retourlabel te downloaden. Het retourlabel kun je afdrukken met iedere standaard (laser)printer.
 

  1. Pakket verzendklaar maken

Verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retouretiket zichtbaar op het pakket. Zorg ervoor dat het meegeleverde retourformulier volledig ingevuld in de doos zit.
 

  1. Afgeven bij een PostNL-locatie

Lever het verzendklare retourpakket in bij een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Voor het versturen van het pakket hoef je niet meer te betalen bij het servicepunt.

*Vraag altijd om een afgiftebewijs aan de medewerker van het PostNL-locatie. Dit is het bewijs van je retourzending.
 

Retourneren via eigen transport

Is het product dat je wilt retourneren geleverd via onze eigen transport service van GroenRijk Tilburg? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice (per mail, telefonisch of via WhatsApp) om het retourproces in gang te zetten. Zodra het product is opgehaald wordt het aankoopbedrag binnen enkele dagen via dezelfde betaalmethode teruggestort als waarmee je hebt betaald.
 

Retourneren in het tuincentrum

Je kunt je bestelde product ook gratis retourneren door het af te geven bij de informatie balie in ons tuincentrum (GroenRijk Tilburg). Het retourproces wordt door onze medewerkers op de webshopafdeling verder verwerkt, je krijgt het aankoopbedrag niet direct in de winkel terug, maar dit zal via dezelfde betaalmethode worden teruggestort als waarmee je hebt betaald tijdens de bestelling.

Retouradres

GroenRijk Tilburg
Stokhasseltlaan 39
5049TB Tilburg


Online besteld artikel ruilen

Het is niet mogelijk om jouw online bestelde product om te ruilen. Je kunt het ontvangen product kosteloos retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste product.
 

Incompleet, beschadigd of foutief artikel ontvangen 

Wij streven ernaar om de bestellingen zo zorgvuldig mogelijk te verwerken en leveren, helaas gaat er soms iets mis. Heb je een artikel ontvangen dat beschadigd, niet compleet of niet voor jou bestemd is? Onze excuses voor het ongemak, wij helpen je graag om de bestelling in orde te maken. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice via Whataspp: 0626469640, telefonisch: 0134550860 of via de mail: [email protected]