Informatie

Informatie

Veel gestelde vragen

1 Algemeen

     1.1: Over Tuinmeubels.nl
     1.2: Hebben jullie nog meer webwinkels?
     1.3: Waar kan ik de Algemene voorwaarden vinden?
     1.4: Ik zoek een artikel, maar kan het niet vinden?

2 Contact
     2.1: Op welke manieren kan ik jullie bereiken?

3 Bestellen
     3.1: Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

4 Betalen
     4.1: Op welke manieren kan ik betalen?
     4.2: Waar kan ik de bankgegevens van tuinmeubels.nl vinden?

5 Garantie & klachten
     5.1: Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?
     5.2: Ik heb een klacht over een artikel?

6 Retourneren
     6.1: Kan ik mijn artikel retourneren / Herroepingsrecht /Afkoelperiode?
     6.2: Kan ik het artikel ook zelf terugbrengen naar de winkel?

7 Bezorgen en Afhalen
     7.1: Bezorgen / Afhalen?
     7.2: Wat zijn de verzendkosten?
     7.3: Welke levertijden hanteren jullie?

8 Diversen
     8.1: Hoe onderhoud ik mijn Tuinmeubels?


Antwoorden

1.1: Over Tuinmeubels.nl

Tuinmeubels.nl is onderdeel van GroenRijk Tilburg. Begin 2010 is de webwinkel opgericht om de groeiende vraag van klanten naar online winkelmogelijkheden te beantwoorden. Lees meer over Tuinmeubels.nl op de pagina ‘Over Ons’

KVK Nummer: 18047842

1.2: Hebben jullie nog meer webwinkels?
Ja! Het aanbod van tuinmeubels.nl omvat meer dan alleen tuinmeubels.
Ook Parasols, Barbecues, Waterornamenten, Terrasverwarming en Merk Tuinmeubelen worden verkocht op Tuinmeubels.nl.
Deze webshops kunt u bezoeken door op het desbetreffende tabblad te klikken op Tuinmeubels.nl

1.3: Waar kan ik de Algemene voorwaarden vinden?
De Algemene voorwaarden kunt u vinden op de pagina ‘Algemene voorwaarden’.

1.4: Ik zoek een artikel, maar kan het niet vinden?
U kunt vrijblijvend contact met ons opnemen over het gewenste artikel. Wij gaan dan voor U uitzoeken of wij het gewenste artikel voor u kunnen leveren!

2.1: Op welke manieren kan ik jullie bereiken?
U kunt in contact komen met Tuinmeubels.nl op de volgende manieren:

  • Bel tijdens kantooruren met +31 (0)13-4550860
  • Stuur ons een mail! info@tuinmeubels.nl
  • Of kom langs in de  Showroom!

3.1: Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellen bij Tuinmeubels.nl is heel eenvoudig. U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week terecht in onze webshop. Hieronder leggen wij u stap voor stap uit hoe u een bestelling kunt plaatsen op onze website.

  1. Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop ‘Bestellen’
  2. U gaat nu automatisch naar de winkelwagen... Kies voor ‘Verder met winkelen’ of  ‘Ga verder naar afrekenen. ‘
  3. Vul uw persoonlijke gegevens in
  4. Kies voor ‘ophalen’ of ‘verzenden’
  5. Controleer uw gegevens en de bestelling
  6. Rond de transactie af
  7. U krijgt nu de mededeling "Hartelijk dank voor uw bestelling, wij hebben u een e-mail met alle gegevens gestuurd."
  8. Afhankelijk van uw artikel nemen wij contact met u op over een aflever / ophaal datum.

4.1: Op welke manieren kan ik betalen?
Bij Tuinmeubels.nl zijn er een aantal manieren waarop u kunt betalen, namelijk:

iDeal
Betaling via iDeal zijn alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze methode kunt u direct tijdens de bestelprocedure de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent dus af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Bankoverschrijving
Als u kiest voor bankoverschrijving ontvangt u binnen elke minuten een email van tuinmeubels.nl met daarin uw ordernummers en de bankgegevens van Tuinmeubels.nl.  Vermeld duidelijk uw ordernummer bij het overschrijven.

Bij aflevering a contant of Pin
Ook kunt u bij aflevering betalen bij de chauffeur van Tuinmeubels.nl. U kunt aan de chauffeur betalen met uw Pinpas of contant. Bij voorkeur betaald u via iDeal of bankoverschrijving.

4.2: Waar kan ik de bankgegevens van tuinmeubels.nl vinden?
Bankrekening 44.02.40.573
IBAN NL44ABNA0440240573
BIC ABNANL2A

5.1: Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?
Garantietermijnen verschillen per merk en per artikel.

U kunt deze garantietermijn vinden door bij uw gewenste artikel naar de specificaties te kijken.  (Rechterkolom)

5.2: Ik heb een klacht over een artikel?
Mocht u een klacht hebben over een artikel, neem dan alstublieft zo snel mogelijk contact om zodat wij in samenwerking met u een oplossing voor het probleem kunnen vinden.

6.1: Kan ik mijn artikel retourneren / Herroepingsrecht /Afkoelperiode?
Bij uw aankopen op Tuinmeubels.nl heeft de consument het recht om binnen veertien kalenderdagen na ontvangst van het artikel de koopovereenkomst te laten ontbinden. (Herroepingsrecht) Dit mag zonder opgaaf van reden.

Wij betalen u binnen 30 kalenderdagen na annulering het volledige geldbedrag terug.(incluis de gemaakte verzendkosten.)
*let op: De kosten van de retourzending zijn wel voor de consument.
(terugbrengen naar ons filliaal is natuurlijk ook mogelijk, neem dan wel eerst contact met ons op)

*Uitzonderingen zoals beschreven in Artikel 8 van de algemene voorwaarden zijn van rechtswege uitgesloten van het herroepingsrecht.

6.2: Kan ik het artikel ook zelf terugbrengen naar de winkel?
Ja, het is mogelijk om zelf uw artikel terug te brengen naar de fysieke showroom in Tilburg. Neem van tevoren alstublieft contact op met Tuinmeubels.nl zodat wij ons op uw komst kunnen voorbereiden.

7.1: Bezorgen / Afhalen?
Als u een bestelling plaatst bij Tuinmeubels.nl kunt u kiezen voor afhalen en bezorgen. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst neem Tuinmeubels contact met u op om samen tot een leverdatum / ophaalmoment te komen.

7.2: Wat zijn de verzendkosten?
Meer informatie over de verzendkosten vindt u op de pagina: 'Levering & Ophalen'

7.3: Welke levertijden hanteren jullie?
De meeste artikelen zijn binnen 5 werkdagen te leveren. Mocht dit onverhoopt toch langer worden, dan laten wij het u weten. Grotere artikelen worden geleverd op afspraak.

8.1: Hoe onderhoud ik mijn Tuinmeubels?
U kunt meer lezen over het onderhouden van uw tuinmeubels op de pagina 'Onderhoud’.