De webshop is 24/7 geopend!

De beste tuinmeubels van nederland.

Veelgestelde vragen FAQ

Vragen

1 Algemeen

     1.1: Over Tuinmeubels.nl
     1.2: Hebben jullie nog meer webwinkels?
     1.3: Waar kan ik de Algemene voorwaarden vinden?
     1.4: Ik zoek een artikel, maar kan het niet vinden?

2 Contact
     2.1: Op welke manieren kan ik jullie bereiken?

3 Bestellen
     3.1: Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

4 Betalen
     4.1: Op welke manieren kan ik betalen?
     4.2: Waar kan ik de bankgegevens van tuinmeubels.nl vinden?

5 Garantie & klachten
     5.1: Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?
     5.2: Ik heb een klacht over een artikel?

6 Retourneren
     6.1: Kan ik mijn artikel retourneren / Herroepingsrecht /Afkoelperiode?
     6.2: Kan ik het artikel ook zelf terugbrengen naar de winkel?

7 Bezorgen en Afhalen
     7.1: Bezorgen / Afhalen?
     7.2: Wat zijn de verzendkosten?
     7.3: Welke levertijden hanteren jullie?
     7.4: Ik wil mijn pakket op één van de vijf Waddeneilanden laten bezorgen. Kan dat?


8 Diversen
     8.1: Hoe onderhoud ik mijn Tuinmeubels?
     8.2: Wat valt onder de 'laagste prijs garantie'?

Antwoorden

1.1: Over Tuinmeubels.nl

Tuinmeubels.nl is onderdeel van GroenRijk Tilburg. Begin 2010 is de webwinkel opgericht om de groeiende vraag van klanten naar online winkelmogelijkheden te beantwoorden. Lees meer over Tuinmeubels.nl op de pagina ‘Over Ons’

KVK Nummer: 51450828

1.2: Hebben jullie nog meer webwinkels?
Ja! Wij hebben diverse webwinkels waaronder bbqkopen.nl voor alles op het gebied van Barbecues. en overkappingentilburg.nl met een ruim aanbod van overkappingen en serre aanbouw en koop.
We hebben een groot assortiment merk Tuinmeubelen, Parasols, Waterornamenten, Terrasverwarming en nog veel meer die u online kan vinden op onze webshop winkel Tuinmeubels.nl.
Deze webshops kunt u bezoeken door op het desbetreffende tabblad te klikken op Tuinmeubels.nl

1.3: Waar kan ik de Algemene voorwaarden vinden?
De Algemene voorwaarden kunt u vinden op de pagina ‘Algemene voorwaarden’.

1.4: Ik zoek een artikel, maar kan het niet vinden?
U kunt vrijblijvend contact met ons opnemen over het gewenste artikel. Wij gaan dan voor U uitzoeken of wij het gewenste artikel voor u kunnen leveren!

2.1: Op welke manieren kan ik jullie bereiken?
U kunt in contact komen met Tuinmeubels.nl op de volgende manieren:

  • Bel tijdens kantooruren met +31 (0)13-4550860
  • WhatsApp ons: 06 83849265
  • Stuur ons een mail! info@tuinmeubels.nl
  • Of kom langs in de  Showroom!

3.1: Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellen bij Tuinmeubels.nl is heel eenvoudig. U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week terecht in onze webshop. Hieronder leggen wij u stap voor stap uit hoe u een bestelling kunt plaatsen op onze website.

  1. Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop ‘Bestellen’
  2. U gaat nu automatisch naar de winkelwagen... Kies voor ‘Verder met winkelen’ of  ‘Ga verder naar afrekenen. ‘
  3. Vul uw persoonlijke gegevens in
  4. Kies voor ‘ophalen’ of ‘verzenden’
  5. Controleer uw gegevens en de bestelling
  6. Rond de transactie af
  7. U krijgt nu de mededeling "Hartelijk dank voor uw bestelling, wij hebben u een e-mail met alle gegevens gestuurd."
  8. Afhankelijk van uw artikel nemen wij contact met u op over een aflever / ophaal datum.

4.1: Op welke manieren kan ik betalen?
Bij Tuinmeubels.nl zijn er een aantal manieren waarop u kunt betalen, namelijk:

iDeal
Betaling via iDeal zijn alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze methode kunt u direct tijdens de bestelprocedure de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent dus af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Bankoverschrijving
Als u kiest voor bankoverschrijving ontvangt u binnen elke minuten een email van tuinmeubels.nl met daarin uw ordernummers en de bankgegevens van Tuinmeubels.nl.  Vermeld duidelijk uw ordernummer bij het overschrijven.

Bij aflevering a contant of Pin
Ook kunt u bij aflevering betalen bij de chauffeur van Tuinmeubels.nl. U kunt aan de chauffeur betalen met uw Pinpas of contant. Bij voorkeur betaald u via iDeal of bankoverschrijving.

4.2: Waar kan ik de bankgegevens van tuinmeubels.nl vinden?
Bankrekening 44.02.40.573
IBAN NL44ABNA0440240573
BIC ABNANL2A

5.1: Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?
Garantietermijnen verschillen per merk en per artikel.

U kunt deze garantietermijn vinden door bij uw gewenste artikel naar de specificaties te kijken.  (Rechterkolom)

5.2: Ik heb een klacht over een artikel?
Mocht u een klacht hebben over een artikel, neem dan alstublieft zo snel mogelijk contact om zodat wij in samenwerking met u een oplossing voor het probleem kunnen vinden.

6.1: Kan ik mijn artikel retourneren / Herroepingsrecht /Afkoelperiode?
Bij uw aankopen op Tuinmeubels.nl heeft de consument het recht om binnen veertien kalenderdagen na ontvangst van het artikel de koopovereenkomst te laten ontbinden. (Herroepingsrecht) Dit mag zonder opgaaf van reden.

Wij betalen u binnen 30 kalenderdagen na annulering het geldbedrag terug. Retourneren is gratis op het moment dat jouw pakket boven de €30 uitkomt. Mocht dit niet het geval zijn, dan worden de verzendkosten ingehouden op je terugbetaling (tenzij het om een beschadigd product gaat). Voorbeeld: De bestelling bestaat uit twee producten (1x product van €25 en 1x product van €7, dus in totaal €32). Je wil het product van €25 retourneren, waardoor de totale orderwaarde nog maar €7 is. Dit betekent dat je verzendkosten moet betalen. Dit bedrag wordt ingehouden op de terugbetaling van €25.

*let op: De kosten van de retourzending zijn wel voor de consument.
(terugbrengen naar ons filiaal is natuurlijk ook mogelijk, neem dan wel eerst contact met ons op)

*Uitzonderingen zoals beschreven in Artikel 8 van de algemene voorwaarden zijn van rechtswege uitgesloten van het herroepingsrecht.

6.2: Kan ik het artikel ook zelf terugbrengen naar de winkel?
Ja, het is mogelijk om zelf uw artikel terug te brengen naar de fysieke showroom in Tilburg. Neem van tevoren alstublieft contact op met Tuinmeubels.nl zodat wij ons op uw komst kunnen voorbereiden.

7.1: Bezorgen / Afhalen?
Als u een bestelling plaatst bij Tuinmeubels.nl kunt u kiezen voor afhalen en bezorgen. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst neem Tuinmeubels contact met u op om samen tot een leverdatum / ophaalmoment te komen.

7.2: Wat zijn de verzendkosten?
Meer informatie over de verzendkosten vindt u op de pagina: 'Levering & Ophalen'

7.3: Welke levertijden hanteren jullie?
De meeste artikelen zijn binnen 5 werkdagen te leveren. Mocht dit onverhoopt toch langer worden, dan laten wij het u weten. Grotere artikelen worden geleverd op afspraak.

7.4: Ik wil mijn pakket op één van de vijf Waddeneilanden laten bezorgen. Kan dat?

Natuurlijk kan dit!

Mocht je pakket max 175 x 78 x 58 cm en een gewicht van max 30 kg bedragen wordt het volledig gratis bezorgd door PostNL.

Let wel op, als het product erg breekbaar is of groter/zwaarder is dan de bovenstaande voorwaarden, wordt deze verzonden met ons eigen transport of op een pallet via een transporteur.

Hier zitten kosten aan verbonden.

Mocht je twijfelen of jou pakket met ons eigen transport geleverd wordt of met PostNL, bel gerust eens met onze klantenservice!

8.1: Hoe onderhoud ik mijn Tuinmeubels?
U kunt meer lezen over het onderhouden van uw tuinmeubels op de pagina 'Onderhoud’.

8.2: Wat valt onder de 'laagste prijs garantie'?

De laagste prijs garantie is geldig wanneer:

  • Exact hetzelfde product elders goedkoper staat;
  • En het artikel ook bij de concurrent verzonden wordt.

De laagste prijs garantie is niet geldig wanneer:

  • Exact hetzelfde product door een aanbieding goedkoper is dan bij ons;
  • Het artikel bij de concurrent alleen 'Afgehaald' kan worden.